Bez inwestowania wszystko stoi w miejscu

Biorąc pod uwagę sentencje o inwestowaniu, postanowiłam kupić maszynę. Już dawno chciałam to zrobić, nie tylko ze względu na to, że kiedyś mogę na niej zarabiać, ale po prostu cieszy mnie szycie. A na dobrej maszynie to już w ogóle przyjemność. Kto, tak jak ja, uczył się szyć od mamy na prawie 40 letnim Łuczniku, ręka w górę!

Ja po maszynę pojechałam do Bielska-Białej bo tam mam najbliżej. Jeśli więc macie taką możliwość polecam sklep Pasmasz, nie tylko ze względu na cudowny asortyment (tkaniny, dodatki), ale też na fachową obsługę. Zakup maszyny to nie kupno mleka, warto więc poświęcić na to dłuższą chwilę z fachowcem, który wszystko omówi i odpowie na każde pytanie.

Zdecydowałam się na maszynę marki Janome, właściwie postanowiłam o tym już dawno, ale w sklepie się tylko upewniłam. Moja maszyna to model J30, nie jest ani zbyt skomplikowana, a posiada dużo ułatwiających pracę funkcji. Ja przestawiając się z Łucznika jestem pod wrażeniem. Ona sama szyje! Cieszy mnie nożyk na obudowie, nawlekacz nici, funkcja pozycjonowania igły, automatyczne ryglowanie, czy wiązanie nici, czułe ustawianie prędkości (nie tylko pedałem), a nawet ilość ściegów, chociaż na tym mi nie zależało, ważne aby był jakiś typu owerlok. No i dodatki! Takie mini prezenty w cenie maszyny. Kto tego nie lubi. Wszystkie pokazuję wam na zdjęciu, wraz z opisem. Ja dostałam jeszcze od sklepu 3 próbki materiału 40x50 cm. Na uwagę zasługuje też fakt, że pierwszy raz w życiu czytałam instrukcję jakiegokolwiek urządzenia, ale jest ona tak przejrzysta i ma czytelne ilustracje, że aż się chce czytać.

Gdyby ktoś zastanawiał się nad zakupem tej maszyny, w miarę możliwości (i wiedzy) odpowiem na wszystkie pytania. A Wy obserwujcie naszego Instagrama, bo będą się tam pojawiały zdjęcia cudeniek, stworzonych na tej maszynie.


1. Szpulki na dolną nić; 2. Dodatkowy trzpień do szycia podwójną igłą; 3. Szczoteczka do oczyszczania; 4. Igły uniwersalne; 5. Stopki; 6. Klucz do odkręcania śruby; 7. Prujka; 8. Olej wazelinowy; 9. Stopka do guzików; 10, Stopki: lamownik, do marszczenia, do wszywania zamków krytych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz